pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

MOODLE: Aicinu skolotājus uz ciešu sadarbību, lai izpildītu Rīkojumu Nr.8.

Aicinu skolotājus uz ciešu sadarbību, lai izpildītu Rīkojumu Nr.8.

Liekas, skolotājiem būtu nekorekti jautāt, vai esam likumpaklausīgi pilsoņi. Citādi vai mums būtu tiesības nodarboties ar jaunās paaudzes audzināšanu un skološanu. Likumpaklausība plašākā nozīmē nosaka to, ka mēs kā pilsoņi 100%-īgi respektējam valstī noteikto jurisdikciju. Šaurākā nozīmē RVT skolotājiem tas pats attiecas arī uz direktora rīkojumiem. Lojāli iestādes darbinieki pilnā mērā respektē normatīvo bāzi, kas regulē iestādes darbību. Šajā gadījumā gribu vērst uzmanību uz Rīkojumu Nr.8, izd, 31.01.2012. Cita starpā, Rīkojuma 1.punktā teikts (skat. pielikumu):

"RikoNr8.png"

Jautājumā par e-kursu izveidošanu Metodiskā nodaļa jo īpaši manā personā var apsolīt skolotājiem visu nepieciešamo atbalstu, kāds varētu izrādīties nepieciešams. Tāpēc aicinu skolotājus izmantot Metodiskās nodaļas e-kursu inkubatoru, kamēr tas vēl darbojas. Savukārt no skolotājiem lūgtu apzināt ne tikai savus, bet arī citus elektroniskos mācības līdzekļus, kuri jau tagad ir brīvi pieejami Internetā un kurus Jūs iespējams jau izmantojat. Piem., vai kāds RVT skolotājs ir saņēmis interaktīvos diskus no DZM.LV projekta (finansējuma apjoms ap 3 milj. Ls)? Zemāk ir saites uz Interneta resursiem matemātikā no DZM.LV:

Matemātika


Bez šaubām ir vēl daudzi citi publiski pieejami elektroniskie mācību materiāli matemātikā, piem., LIIS Mācību MateriāliEduspacegoerudio.comkhanacademy.orgWolframWolframAlpha, GEONExT u.c. Noteikti iesaku izmēģināt un novērtēt minētās Web vietnes ar domu, cik lielā mērā minētie mācību materiāli ir apzināti un ko no visas šīs bagātības vajadzētu izmantot RVT mācību darbā? Man ir tāda sajūta, ka e-kursus matemātikā varam "piekraut" pilnus ar šiem materiāliem jau šodien.

Skolotāja R.Gurtlava minēja 3 soļus, kas jāpārvar, lai varētu iepazīt un pieņemt radikāli jaunas idejas un lietas. Lūk, ko viņa saka par to –
1. solis- tur nekā nav.
2. solis, kad drusku kaut kas ir iepazīts -varbūt tur kaut kas ir.
3. solis, kad izzināts un iepazīts - kā to var nepieņemt!
Pilnīgi piekrītu skolotājas R.Gurtlavas teiktajam. Varam droši teikt, ka pirmie 2 soļi ir jau nostaigāti, tagad atlicis vien spert 3.soli. Aicinu taupīt spēkus un laiku - strādājam visi kopā citam citu atbalstot! Proti, visi matemātiķi, fiziķi, ķīmiķi, attiecīgo nozaru skolotāji cieši sadarbojas savas nozares ietvaros, bet šo sadarbību pastiprina Metodiskās nodaļas atbalsts.

Metodiskā nodaļa sadarbībā ar RVT vadību ir izstrādājusi vairākas atbalsta programmas, lai skolotājiem palīdzētu apgūt e-studiju platformas MOODLE lietošanu. Šajā sakarā varam minēt vispirms jau klātienes kursus un konsultācijas 28.11.-06.12.2011, pēc tam apmācībai domātos e-kursus SKCK001 un Mācības Moodle vidē,  izmantojot e-studiju platformu MOODLE. Bez tam katram skolotājam izveidota e-kursa veidne (sagatave) KURSA DARBA radīšanai ar pilnu informatīvo atbalstu. Tālāk varam atzīmēt elektronisko mācību materiālu (EMM) Repozitorija (EMMR) izveidošanu un visbeidzot Datortehnikas nodaļas studentu-praktikantu iesaistīšanu EMMR krājumu papildināšanā un vairāku e-kursu radīšanā. Skolotājiem ir plašas iespējas pieslēgties šiem pasākumiem, par kuriem plašāk lasīt MOODLE Forumā un RVT Skolotāju blogā.

Pieņemu, ka skolotājiem varētu būt sakrājušies daudzi neatbildēti vai neskaidri jautājumi par Mykoob lietošanu. Šajā sakarā ir panākta vienošanās ar Mykoob vadību par viņu viesošanos RVT 28.02.2012 plkst.15.00-17.00. Vizītes forma varētu būt seminārs, kurā Mykoob vadība atbild uz skolotāju jautājumiem. Lūgums iesūtīt sasāpējušos jautājumus jau iepriekš nepastarpināti Mykoob adminim, vai arī, ja tas ir ērtāk, man kā starpniekam, kas Jūsu jautājumus pāradresēs Mykoob vadībai.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru